get to know
دانستنیها و مطالب علمی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان get to know و آدرس matalebeelmi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تلفن همراه جدید ال جی به طور رسمی توسط این شرکت در تهران رونمایی شد.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

مدتی پیش بود که ال جی اولین تلفن همراه دنیا با نمایشگری که رزولوشن آن چهار برابر اچ دی یعنی 1440 در 2560 است را رونمایی کرد و حالا این محصول رسما توسط شرکت سازنده وارد ایران شد.

 
مراسم رونمایی از G3 امروز سی و یکم تیرماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد و این گوشی جدید با حافظه 16 گیگاباتی در معرض نمایش قرار گرفت تا بزودی وارد بازار سراسر کشور شود.
 
بر اساس اطلاعات دریافتی LG G3 با حافظه 16 گیگابایتی قیمتی در حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان دارد و تا یکماه دیگر مدل جدید آن با حافظه 32 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.
 
 
باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: مطالب علمیفناوری ITتکنولوژِیآندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: aradnorooziAradNorooziArad Norooziآرادنوروزیاراداراد نوروزیآراد نوروزیال جیجی 3گوشیهوشمندموبایلتلفنهمراهتلفن همراهگوشیهوشمندگوشی هوشمندایرانرسمی
[ چهار شنبه 1 مرداد 1393 ] [ 22:16 ] [ Admin ]

اولين تلفن‌همراه دنيا با نمايشگر 5 اينچی که رزولوشن آن چهار برابر توسط ال‌جی با نام G3 رونمايی شد و حالا اين محصول جديد در راه ايران است.


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: aradnorooziAradNorooziArad Norooziآرادنوروزیاراداراد نوروزیآراد نوروزیال جیجی 3گوشیهوشمندموبایلتلفنهمراهتلفن همراه
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 تير 1393 ] [ 15:55 ] [ Admin ]

اندرويد ال و آی او اس 8 جديد‌ترين سيستم‌ عامل‌های معرفی شده برای لوازم الکترونيکی قابل حمل هستند.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

اندرويد ال و آی او اس 8 جديد‌ترين سيستم‌ عامل‌های معرفی شده برای لوازم الکترونيکی قابل حمل هستند.در ادامه مطلب می‌توانيد مقايسه تصويری اين دو سيستم عامل را در بخش‌های مختلف مشاهده کنيد :

 

موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)آي او اس (اپل)
برچسب‌ها: aradnorooziAradNorooziArad Norooziآرادنوروزیاراداراد نوروزیآراد نوروزیAndroid LIOS8ios8SamsungAppleGoogleاندرویداپلگوگلسامسونگآی او اس8آی او اسای او اس8ای او اسال
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 تير 1393 ] [ 23:28 ] [ Admin ]

به کمک نسخه جديد نرم افزار‌ BlueStacks مي‌توانيد به راحتي فايل‌هاي APK را روي ويندوز اجرا کنيد.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

BlueStacks یک برنامه فوق العاده می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود برنامه ها و بازی های اندروید را به راحتی بر روی محیط ویندوز خود اجرا نمایید. 

 
 
 
این برنامه یکی از بهترین برنامه های ممکن برای اجرای بازی ها و نرم افزار های اندروید بر روی محیط ویندوز است.
 
برای دانلود BlueStacks HD 0.8.11.3116 روی لينک‌های زير کليک کنيد
 
 
 
هر دو قسمت را دانلود کرده و در يک پوشه قرار دهيد و از حالت فشرده خارج کنيد.
 
 
باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: aradnorooziAradNorooziArad Norooziآرادنوروزیاراداراد نوروزیآراد نوروزیblustacksدانلوداندرویداغدامکامپیوتر
[ چهار شنبه 11 تير 1393 ] [ 15:24 ] [ Admin ]

سامسونگ چهار تلفن‌همراه جديد را رونمايی کرد.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

چهار عضو جديد خانواده تلفن‌های همراه Galaxy دارای امکانات متوسط بوده و قيمت آن‌ها چندان بالا نيست.

 
در ادامه مطلب می‌توانيد تصاویر و قابليت‌های اين محصولات را  مشاهده نمایید:

موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: aradnorooziAradNorooziArad Norooziآرادنوروزیاراداراد نوروزیآراد نوروزیسامسونگگلکسییانگ
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 تير 1393 ] [ 15:16 ] [ Admin ]

تلفن‌همراه آيفون شش با ويژگی‌های منحصر بفرد رونمايی خواهد شد.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که تلفن همراه جدید اپل موسوم به آیفون ۶ در نیمه دوم ماه میلادی سپتامبر رونمایی خواهد شد. 

 
شایعات تازه در خصوص آیفون ۶ باعث شگفتی کاربران اپل شده است. بر اساس این شایعات آیفون ۶ با نمایشگر منحنی معرفی خواهد شد. اگر این شایعه صحیح باشد تمام تصاویر منتشر شده از آیفون را باید جعلی دانست.
 
 
همچنين شنيده شده آيفون جدید که در دو مدل با نمایشگرهای ۴. ۷ و ۵. ۵ اینچی تولید می‌شود دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است که پیش از این در آیفون‌های قبلی مشاهده نشده است. 
 
یکی از این ویژگی‌ها بکارگیری پردازشگر ۶۴ بیتی A۸ در این تلفن همراه است که ۵۰ درصد کارایی بیشتر نسبت به سایر پردازشگر‌ها دارد و مصرف انرژی آن بسیار پایین است. همچنین احتمال می‌رود این محصول با نسخه‌ای جدید‌تر از iOS ۸ معرفی گردد. 
 
 

موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: aradnorooziAradNorooziArad Norooziآرادنوروزیاراداراد نوروزیآراد نوروزیاپلآی فونآیفون6آیفون6
[ سه شنبه 10 تير 1393 ] [ 23:12 ] [ Admin ]

در سال 2014 تلفن‌های همراه جديد با قابليت‌های تازه ساخته شدند که در ادامه می‌توانيد اين قابليت‌ها را مشاهده کنيد.

___________________________________________________________________________________________________________________________________

در سال 2014 تلفن‌های همراه جديد با ويژگی‌های بي نظير ساخته شدند که در ادامه مطلب به چهار قابليت جديد اين اسمارت‌فون‌ها اشاره شده است :


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: aradnorooziAradNorooziArad Norooziآرادنوروزیاراداراد نوروزیآراد نوروزیموبایلگوشیاکسپریاگلکسیاس5سامسونگسونیاچ تی سیوانام8
ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 تير 1393 ] [ 23:10 ] [ Admin ]
[ چهار شنبه 28 خرداد 1393 ] [ 11:20 ] [ Admin ]

چندی پیش گوگل از این نسخه از سیستم عامل اندروید پرده برداری کرده بود و حال زمان انتشار آن فرا رسیده و اولین دریافت کنندگان این بروز رسانی محصولات خانواده نکسوس هستند. البته در حال حاضر این نسخه از سیستم عامل اندروید برای نکسوس هایی عرضه شده که دستگاه آنها برای شرکت T-Mobile هستند.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________--

 

اندروید 4.4.3 بزودی در اختیار دارندگان محصولات خانواده نکسوس قرار خواهد گرفت

در زمان معرفی این نسخه اندروید، گوگل اعلام کرده بود که در این نسخه اکثراً به رفع ایرادات پرداخته و چندان در حوزه ظاهر اندروید دست نبرده است. بر همین اساس شما در گوشی نکسوس خود یک دوربین سریعتر خواهید داشت. البته گوگل تغییراتی را در بخش شماره گیری انجام داده که از شکل و شمایل زیباتری برخوردار است.

گوگل و T-Mobile این بروز رسانی را آغاز کرده اند و بزودی در دسترس کابران این سری محصولات محبوب  خواهد بود

منبع:مایکت


موضوعات مرتبط: مطالب علمیتکنولوژِیآندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: آرادنوروزیمایکتاندروید433نکسوس5پنجنسخه
[ جمعه 16 خرداد 1393 ] [ 17:13 ] [ Admin ]
طبق نظرسنجی‌ها و بررسی‌های انجام شده در بازار فروش لوازم دیجیتال به نظر می‌آید اندروید ۷۴.۴ درصد بازار فروش جهان را در دست گرفته است. حالا باید اپل فکر چاره باشد.


اندروید تعدادش بیشتر است، گوشی‌های بیشتر تحت سلطه این سیستم عامل هستند، خطر ویروسی شدن اندروید خیلی زیاد است و... این‌ها دلایلی هستند که خیلی‌ها برای توجیه برتری این سیستم عامل در جهان و خوب جلوه دادن محصولات اپل می‌گویند. اما با همه این‌ها اندروید حالا به جایی رسیده است که گفته می‌شود ۷۴.۴ درصد بازار جهان برای این گوشی است و در این بین iOS شرکت اپل تنها ۱۸.۲ درصد از بازار جهان را توانسته اشغال کند. اما کار‌شناسان معتقدند کمی که بگذرد و گوشی‌های تازه عرضه شده اپل جایگاه خودشان در بازار را به دست بیاورند می‌توان رشد خوبی را در بازار فروش این گوشی‌ها مشاهده کرد. اما همیشه انتقادات بسیاری نسبت به محصولات iOS وجود داشته. اول اینکه خیلی‌ها معتقدند روند تولید گوشی‌های iOS خیلی کند جلو می‌رود و مثل اندروید نیست که تقریبا در هر سال چند مدل گوشی و چند مدل سیستم عامل روی کار می‌آید. همچنین شرکت اپل خیلی اهل تغییرات مشخص نیست. برای مثال نسخه ۶ سیستم عامل اپل را استیو جابز ساخته بود و تا همین چند وقت پیش هم استفاده می‌شد. نسخه ۷ آن هم خیلی تغییرات زیادی نکرده و در کل عوض شدن قسمت مدیریتی و قرار دادن کلید حسگر انگشتی تنها تغییرات بزرگ گوشی‌های تازه اپل بود.

 

 

منبع:مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)آي او اس (اپل)
برچسب‌ها: اندرویداپل
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 15:28 ] [ Admin ]
نسخه ۴. ۳ اندروید، جیلی بین در ماه‌های آینده به گلکسی اس ۴ می‌رسد. همچنین گفته شده این نسخه از اندروید در گلکسی اس۳ و نوت۲ نیز تا اواسط آذر ماه امسال به روز رسانی خواهد شد.


با توجه به گزارش بخش تجارت تایمز نسخه جلی بین اندروید ۴. ۳ برای گوشی‌های گلکسی اس۴ تا اواسط آبان امسال به روزرسانی می‌شود. همچنین برای گوشی‌های گلکسی اس۳ و نوت ۲ که در سال گذشته به بازار عرضه شده‌اند این نسخه تا اوایل آذر به روز رسانی می‌شود. با توجه به عرضه این نسخه از اندروید برای سامسونگ یکی از روسای بخش استراتژی‌های تجارتی سامسونگ جزئیات تازه‌ای درباره گوشی‌های تازه‌اش ارائه کرده است. لی دون جو که با Korea Times مصاحبه کرده گفته است: «برای اینکه بتوان گلکسی اس۴ و اس ۳ و همچنین نوت۲ را با تجهیزات تازه این شرکت هماهنگ کنیم نیاز بود تا این محصولات به اندروید ۴. ۳ به روز رسانی شوند.» در این به روز رسانی افزونه‌های تازه اندروید نیز داخل آن‌ها قرار گرفته. این افزونه باعث بهبود الگوریتم تایپ، ویژگی‌های خودکار پیشرفته، تشخیص نقاط اصلی بدون روشن کردن حالت وای فای، پشتیبانی زبانی، گرافیک اپن جی ال E۳، پشتیبانی بلوتوث هوشمند با انرژی کمتر و دسترسی محدود شده در گوشی‌های سامسونگ می‌شود. افزونه‌ها با برنامه‌های ثابت در داخل سخت افزارهای لوازم دیجیتالی قرار می‌گیرند. خبرهای بیشتری درباره به روز رسانی اندروید ۴. ۳ قرار است در روزهای آینده بیرون بیاید.

 

منبع:مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: جلیبینجلی بینگلکسیاسگلکسی اس 4
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 15:16 ] [ Admin ]
اپلیکیشن اندروید تازه‌ای ساخته شده که وقتی در حال رانندگی هستید برایتان اس‌ام اس‌ها را می‌خواند و حتی به شخصی که اس‌ام اس فرستاده نیز جواب می‌دهد. این اپلیکیشن فقط برای اندروید ساخته شده و در گوگل پلی قرار گرفته است.


تصور کنید درحال رانندگی هستید و‌‌ همان موقع کسی برایتان اس‌ام اس فرستاده، با توجه به اینکه درصد بسیاری از تصادفات جهان هم ناشی از همین خواندن اس‌ام اس موقع رانندگی است، حالا شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Agent که مخصوص گوشی‌های اندروید است با خیال راحت هم از محتوای اس‌ام اس با خبر شوید و هم اینکه برای شخص مورد نظر اس‌ام اس بفرستید. اپلیکیشن Agent متن اس‌ام اس را برای شما می‌خواند و سپس یک اس‌ام اس با این محتوا که الان شما در حال رانندگی هستید به شخص مقابل می‌فرستد. گفته می‌شود این اپلیکیشن صبر می‌کند تا سرعت اتومبیل به ۴۰ کیلومتر که برسد فعال شود. ایده ساخت اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهایی که کار‌ها را ساده‌تر کنند و به صورت خودکار عمل کنند خیلی وقتی است که مطرح است. ابزار مامور یا Agent هنوز در حالت آزمایشی است. کار‌شناسان معتقدند این ابزار ممکن است خیلی وقت‌ها در جلسات رسمی دردسرساز شود و مثلا یک اس‌ام اس را بلند بخواند. یا کارکرد دیگر آن برای مشخص کردن جای پارک است و به این صورت عمل می‌کند که وقتی سرعت دوباره به چهل کیلومتر و پایین‌تر برسد جای پارک ماشین را مشخص می‌کند اما وقتی راننده نیازی به پارک کردن ماشین نداشته باشد ممکن است باعث دردسر شود. سازندگان این ابزار می‌گویند آن‌ها همه چیز را در نظر گرفته‌اند و این ابزار توانایی موقعیت یابی بسیار بالایی دارد. همچنین قرار بوده این اپلیکیشن را برای iOS هم بسازند اما سازندگان می‌گویند مسئولان شرکت اپل علاقه‌ای به کار با سازندگان بیرونی ندارند و فقط به سازندگان داخلی شرکت خودشان اعتماد می‌کنند. ابزار مامور با قیمت۱. ۹۹ دلار فروخته می‌شود. گفته شده این ابزار با سایر ابزارهای مشابه متفاوت است.

 

 

 

منبع:مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: اپلیکیشنمنشی
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 14:46 ] [ Admin ]
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 22:54 ] [ Admin ]

 

پس ار شایعات آیفون ها ,اخبار بر روی آیپد های جدید تمرکز کرده است , یعنی آیپد 5 و آیپد مینی 2 . در این اخبار گفته می شود آیپد های جدید با 3 رنگ مختلف به بازار می آیند , که تمام آن ها بر اساس خشاب های سیم کارت آن ها است , که به رنگ طلایی و .. دیده شده است . 

1-217

انتظار می رود آیپد 5 با الهام گرفتن از آیپد مینی دارای لبه ی باریک تر و اسپیکر های موجود در لبه ی پایینی و صفحه ی مسطح باشد و آیپد مینی 2 نیز بدون صفحه ی رتینا و دارای پردازنده ای قوی تر که همان پردازنده ی آیفون 5 است و با تغییر کلی همراه باشد.

گفته می شود اپل 23 مهر ماه آیپد های جدیدیش را معرفی خواهد کرد.


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: آیپد 5سفیدخاکستریطلایی
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 22:42 ] [ Admin ]

 

همانطور که می دونید تا مدتی پیش می شد کاربران آیفونی که از iOS6 به iOS7 به روز رسانی کرده اند در صورتی که تمایل به استفاده از این نسخه رو نداشتن به نسخه قبلی برگردند.این خبر در سایت های مختلف ایرانی و خارجی منتشر شد و خیلی ها فکر کردند که با وجود اخطار هایی که مبنی بر تغیر زیاد iOS7 داده می شد به راحتی میشه این کار رو کرد و به قول گفتنی " سنگ مفت گنجشک مفت " اما غافل از اینکه این ضرب المثل در رابطه با اپل هرگز صادق نبوده و نیست!!!

سایت های ایرانی این خبر رو به خوبی پوشش دادند اما یک بر نکته رو به خوبی آنطور که باید تاکید نکردند و اون اینه که " تنها کاربران نسخه بتای iOS7 می تونن به نسخه ۶ برگردن.

خبر تازه این هست که کاربران نسخه بتا هم دیگه نمی تونن به نسخه ۶ برگردن.همیشه اپل تا زمانی که نسخه های نرم افزاری خودش رو عموم در دسترس عموم نذاشته به توسعه دهندگان اجازه استفاده و بازگشت به نسخه های قبل رو میده اما بعد از اون دیگه راه برگشتی نیست.

پس با این تفاسیر فعلا اونهایی که iOS7 دارن , چه دوست دارن چه ندارن باید بسوزن و بسازن تا یه راحی پیدا بشه برای برگشت به نسخه ۶.نگران نباشید اگر راهی پیدا کنیم حتما خدمتتون اعلام خواهیم کرد.

اتمام فرصت بازگشت از iOS7 به iOS6

 


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: اتمامفرصتiOS7iOS6
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 22:38 ] [ Admin ]
پراکندگی اندرویدی بارها و بارها در کنفرانس های مختلف توسط مسئولان شرکت گوگل و دیگر شرکت ها مطرح شده. حالا در مصاحبه تازه ای رئیس شرکت اپل هم به بحث اضافه شده و نظرش را داده است.


تیم کوک معتقد است پراکندگی اندروید (یعنی گسترده بودن تنظیمات کاربری آن) باعث ایجاد مسئله در رشد این سیستم عامل می شود و یک رشد نمایی به وجود می آورد. او می گوید با این نوع کارکرد مشتری ها سر درگم می شوند و ضرر می کنند. تیم کوک معتقد است وقتی یک مشتری از شرکتی چیزی می خرد قراردادی نانوشته با آن شرکت می بندد که در آینده نیز محصولی از همان شرکت بخرد. زمانی هم که کار آن دستگاه تمام شده باشد و دیگر قدیمی باشد، سیستم عامل هم قدیمی شده و کاربر تصمیم به خرید گوشی تازه ای می گیرد. کوک اشاره کرده که از نظر توسعه نرم افزاری و بازار دیجیتال پراکندگی اندروید مسئله مهمی است. او همچنین برای روشن کردن مسئله او به مسائل امنیتی ورژن های قدیمی اشاره کرده. او گفته مشتریانی که از ورژن های قدیمی سیستم عامل استفاده می کنند بیشتر مورد حمله بدافزارها قرار می گیرند. مشکل اصلی این موضوع هم از نظر تیم کوک بزرگتر شدن بابت افزایش تعداد کاربران است. با توجه به صحبت های تیم کوک سایت Business insider اخیر جدولی از پراکندگی اندروید منتشر کرده. در این جدول آمده که اندروید جلی بین 45 درصد جهان را فراگرفته و نسخه ice cream sandwich حدود 22 درصد، گینگر برد 31 درصد و فویو 2 درصد جهان را تسخیر کرده است.

 

منبع:مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: پراکندگیاندروید
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 22:37 ] [ Admin ]
کارشناسان حوزه امنیت فضای سایبری در هندوستان خبر داده اند که نوعی بدافزار اندروید کاربران نسخه جلی بین(Jelly Bean) اندروید را هدف گرفته است. 


خبرگزاری های هندوستان خبر داده اند که بدافزاری با ورود به محصولات اندرویدی و نسخه های جلی بین اندروید، اطلاعات کاربران را سرقت می کند. این بدافزار با ورود به سیستم قربانی پیامک های او و اطلاعات حساس دیگری را می دزدد. به صورت جزئی تر این بدافزار می تواند به هسته اصلی و پایه اندرویدی که نسخه 4.2.2 باشد، حمله کند. کارگاهان امنیت فضای سایبری به کاربران اندروید هشدار داده اند تا مراقب این بدافزارها باشند. بخش پاسخ اضطراری رایانه ای هندوستان توضیح داده که حمله کننده ها می توانند بدافزارهای خود را به وسیله اپلیکیشن های قانونی وارد کنند. همچنین این بدافزارها با موفقیت کد اپلیکیشن را بدون اینکه امضای پنهان آن دچار آسیب شود تغییر می دهند. این روش حقه ای است برای اینکه شخص کاربر و سیستم متوجه ویروسی بودن نرم افزارها نشوند. این بدافزار می تواند جزئیاتی مثل پیامک ها، آدرس های ایمیل و شماره سریال موبایل را بدزد، اما علاوه بر اینها این بدافزار قادر است با گوشی قربانی بدون اینکه متوجه شود، تماس بگیرد یا پیامک بفرستد. 

 

منبع:مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: نسخهاندرویدویروسیهندوستان
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 22:34 ] [ Admin ]

 

 

 

به تازگی جمعی از هکر ها و محققین جمع آمده اند تا پاداشی برای فرد شایسته ای که بتواند, بصورت کاملا سخت افزاری قفل TouchID  آیفون 5s  را بشکند , جایزه ای درخور او بدهند.

 گفته می شود که هر کس مایل باشد ,می تواند در هر بار 50 دلار  بر این پاداش 15000  دلاری بیفزاید. برای افزودن به این پاداش  می توانید به سایت معرفی شده  stouchidhackedyet.com مراجعه کنید. البته برای برنده شدن در این رقابت , باید قوانین آن را نیز رعایت کنید ,قوانین آن عبارتند از اولا: از کار خود فیلم بگیرید و این کار قابل تکرار باشد , یعنی دوباره بتوان آن کار را انجام داد و قفل آیفون شکسته شود , دوما باید حتما آن کار سخت افزاری باشد و  توسط هک نرم افزاری قفل شکسته  نشود .

 

اپل در مراسم رو نمایی از آیفون 5s خود اعلام کرد که تمام راه های یافتن کد اثر انگشت بسته شده است و تمام آن ها بصورت رمز در می اید تا هیج هکری به اطلاعات اثرانگشت دست نیابد و نیز اعلام نمود , که این اطلاعات به هیج سامانه ی اینترنتی مانند icloud متصل نخواهد شد .

در صورتی که آیفون شما ریبوت شده باشد یا به هر دلیلی برای 48 ساعت قفل مانده باشد تنها یک رمز – و نه اثر انگشت- می‌تواند قفل آیقون شما را بگشاید. این ویژگی به این معناست که هکر‌ها برای امتحان روش‌های مختلف روی حسگر اثرانگشت زمان و شانس کافی نخواهند داشت.

نظر شما در باره ی هک آیفون چیست ؟ آیا آیفون هک خواهد شد؟


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: پاداشدلاری15000هکاثر انگشتاثرانگشتآیفونآیفون5s
[ پنج شنبه 4 مهر 1392 ] [ 11:45 ] [ Admin ]
رئیس شرکت مایکروسافت، استیو بالمر گفته شرکت اش دارد روی نسخه تازه ای از آفیس برای تبلت های اندرویدی و آی پدها کار می کند.


رئیس شرکت مایکروسافت که در کنفرانسی از فرصت های صعودی شرکت مایکروسافت صحبت می کرد ابراز تمایل کرده که شرکت مایکروسافت می خواهد با شرکت های دیگر همکاری های بیشتری داشته باشد. او گفته:«ما سرمان را توی برف نکرده ایم و می خواهیم محصولاتمان را به سایر شرکت ها نیز بدهیم. او گفته مایکروسافت دارد هر کاری که شما فکر می کنید از عهده اش بر می آید انجام می دهد. امسال مایکروسافت ورژنی از آفیس را برای آیفون ارائه کرد، کارشناسان مالی معتقدند که مایکروسافت با همکاری نکردن با دیگر شرکت ها پول زیادی را از دست داده است. بالمر به صورت مستقیم درباره تمایل به ساخت اپلیکیشن برای اندروید و iOS صحبتی نکرده. او در ادامه کنفرانس گفته:«محصولات ما سرویس های خودمان را دارند و سرویس های ما می توانند در سایر دستگاه ها نیز به کار برده شوند.» او از اسکای درایو، اسکایپ و وان نوت اسم برده که همگی در اندروید و سیستم عامل اپل وجود دارند. خیلی ها معتقدند مایکروسافت در گفتن آماده کردن فیس بوک برای آی پد و تبلت های اندرویدی خیلی محتاطانه صحبت کرده و ممکن است مسئولان مایکروسافت فکر کنند با عرضه آفیس برای سایر سیستم عامل ها به ویندوز 8 ضربه می زنند.

 

 

 

منبع: مایکت

 


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: مایکروسافتآفیساندرویدی
[ چهار شنبه 3 مهر 1392 ] [ 21:34 ] [ Admin ]
شبکه اجتماعی لرنیست که جایی برای یادگیری و سوال پرسیدن است، حالا با انتشار نسخه ای اندرویدی به نظر می آید که می خواهد بیش از پیش در جهان مورد اقبال عمومی قرار بگیرد.


گروه نرم افزاری Learnist  خبرداده که اپلیکیشن موبایلی تحت اندورید خود را در گوگل استور قرار داده است. لرنیست یک نرم افزار اشتراک گذاری دانش است که بیش از یک میلیون کاربر وب و موبایلی دارد. پیش تر اپلیکیشن آیفون این شبکه آموزشی  به بازار عرضه شده بود. این اپلیکیشن اندرویدی به شما اجازه می دهد تا از فایل های چند رسانه ای برای یادگیری حوزه ای که دوست دارید استفاده کنید، با کاربران دیگر که ممکن است به حوزه مشترکی علاقه داشته باشند سر و کله بزنید و چیزهای جدید یاد بگیرید و فایل های آموزشی خود را به اشتراک بگذارید. سازنده این شبکه اجتماعی فربد نیوی درباره انگیزه اش از اندرویدی شدن گفته:«اندرویدی شدن یعنی به یک میزان زیادی جهانی شدن و به ما کمک می کند تا کاربران بیشتری داشته باشیم و کاربرانمان بیشتر یاد بگیرند.» او ادامه داده:«ما واقعا خیلی خوشحالیم که با اندرویدی شدن شبکه اجتماعی دانش محور خود را به دست صدها میلیون انسان در جهان می رسانیم.» تا به امروز کاربران لرنیست در بیش از 40 کشور جهان زندگی می کنند و دانش ها و آموخته هایشان را در اختیار یکدیگر قرار می دهند.

 

 

 

منبع : مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: اپلیکیشنلرنیستاندرویدی
[ چهار شنبه 3 مهر 1392 ] [ 21:11 ] [ Admin ]
اچ پی این روزها حسابی سرش شلوغ است. در آخرین محصولات عرضه شده توسط این شرکت 4 تبلت اندرویدی و 2 تبلت تحت سیستم عامل ویندوز مشاهده می شود.


شرکت اچ پی اخیرا خبر داده که 6 تبلت تازه به بازار عرضه کرده است. 4 تبلت اندرویدی و 2 تبلت ویندوزی که تا اواسط ماه آبان به بازار عرضه می شود. محصولات اندرویدی در اندازه های 7 تا 10 اینچی تولیده شده اند که پردازشگر Tegra4 دارند و همچنین به اینترنت 4G مجهزاند. تبلت های تحت ویندوز این شرکت نیز 10 تا 13 اینچی هستند. یکی از تبلت های این شرکت که Slate 8 pro نام دارد که اندرویدی است اولین تبلت 8 اینچی اچ پی است که بازار عرضه شده. سایز 7.98  اینچی این تبلت و اندازه 4 در 3 آن، این تبلت را خیلی شبیه آی پد مینی کرده اما با صفحه نمایشی 1600و1200 پیکسلی که آن را از آی پد بالاتر می برد. در این تبلت از پردازنده Tegra4 استفاده شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت آن و همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد. همچنین در این تبلت از رم میکرو اس دی استفاده می شود و یک پورت میکرو یو اس بی و یک پورت میکرو اچ دی ام آی دارد. باتری این تبلت تا 9 ساعت عمر شارژ می کند و در آن از پردازنده 2 هسته ای استفاده شده.

 

 

منبع:مجله ی خبری مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: محصولاتاندرویداچ پیعرضه
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:43 ] [ Admin ]
یک کارشناس هک و ویروس مصری بعد از اینکه متوجه شد اپلیکیشن فیس بوک اندروید مشکل امنیتی دارد با خبر دادن به کمپانی فیس برنده 1500 دلار شد.


کاربران اندروید به هوش باشند که اپلیکیشن آپدیت شده فیس بوک در اندروید مشکل امنیتی دارد. این ها را محمد رمضان محقق امنیت رایانه ای گفته است. او اشاره کرده که سیستم های چت فیس بوک و اپلیکیشن فیس بوک در اندروید به جای اینکه از پروتکل امنیتی HTTPS استفاده کنند از HTTP استفاده می کنند. رمضان می گوید با این وضع تمام عکس هایی که در کافی شاپ ها، رستوران ها و مکان های عمومی دیگر که با وایرلس این مکان ها یا خود اشخاص به اشتراک گذاشته شود یا در اینترنت منتشر شود، دیگران نیز می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. رمضان می گوید کسانی که از نرم افزارهای دزدی استفاده می کنند می توانند با نرم افزاری که خودشان ساخته اند یا اگر از Wireshark استفاده کنند که یک ابزار تشخیص داده های ارسالی است به راحتی می توانند فایل های ارسال شده را به دست بیاورند و در اینترنت نشر دهند یا به دوستان خودشان بفرستند. آنطور که محمد رمضان گفته این ابزار باعث می شود تا دیگران به راحتی به پروتکل ARP که آدرس ها در آن ذخیره می شود دسترسی پیدا کنند.  رمضان بابت کشف این باگ امنیتی 1500 دلار از فیس بوک جایزه گرفته، فیس بوک پیش تر اعلام کرده بود که به هر کسی بتواند مشکلات امنیتی نرم افزارهای این شرکت را پیدا کند جایزه نقدی می دهد. همچنین رمضان بابت این کشف 500 دلار هم پاداش گرفته است.

 

 

منبع:مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: جایزهفیس بوکفیسبوکیابندهاپلیکیشناندرویدهکویروس
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:37 ] [ Admin ]
گوگلی ها به مایکروسافت رو دست زده اند و اپلیکیشن کوئیک آفیس را که برای ویرایش فایل های متنی نرم افزار آفیس به کار می رود به صورت رایگان به بازار عرضه کرده اند. 


هرچقدر شرکت مایکروسافت بخواهد به آفیس حجیم و پرکاربردش بنازد و به داشتن آن افتخار کند و با هزار منت آن را در اختیار شرکت های دیگر قرار دهد، اندرویدی ها این روزها ضربه بدی به این شرکت زده اند. گوگل که در سال 2012 نرم افزار کوئیک آفیس را از شرکت مایکروسافت خریده بود حالا خبر داده که می خواهد ورژنی از نرم افزار را که حجم کمتری دارد و درایو گوگل کاربران را اشغال نمی کند به صورت رایگان به بازار عرضه کند. گوگل این نرم افزار را برای سیستم عامل های iOS و اندروید به صورت رایگان به بازار عرضه کرده است. البته نسخه اصلی نرم افزار که کامل است حدود 20 دلار قیمت دارد. این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد تا فایل های مایکروسافت خود را در گوشی های هوشمند خود ویرایش کنند. با توجه به عرضه رایگان این نرم افزار تا پنج روز دیگر هر کسی که با دستگاه اندرویدی اش وارد اکانت گوگل اش شود 10 گیگابایت به فضای درایوش اضافه می شود.

 

 

منبع: مایکت،مجله ی خبری


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: خیانتاندرویدکوئیک آفیسمایکروسافت
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:31 ] [ Admin ]
این روزها که گوگل نسخه تازه ای از اندروید را رونمایی کرده خیلی ها منتظرند تا این نسخه به بازار عرضه شود. آنطور که خبر داده شده اندروید 4.4 یا همان کیت کت به نظر می رسد تا اواسط آبان ماه راهی بازار شود.


معمول سیاست های گوگل این است که همیشه زمان عرضه کالاهایش را پنهان کند اما حالا که این شرکت با شرکت نستل قرارداد بسته و اسم ورژن تازه اندروید خود را کیت کت گذاشته که مارک یکی از شکلات های نستل است باید مراقب باشد که نکند خبرهایش از این شرکت درز کند و به دنیا مخابره شود. به نظر می آید که یکی از کارمندان نستل تصادفا چیزهایی فهمیده و در صفحه فیس بوک این شرکت فاش کرده که تا اواسط آبان ورژن تازه اندروید به بازار جهان عرضه می شود. اوایل ماه بود که گوگل خبر داد ورژن تازه اندروید تکمیل شده و قرار است به بازار بیاید. قرار بود اسم این ورژن کی لیم پای باشد که یک شیرینی هندی است اما با قراردادی که با شرکت نستل بسته شد نامی که شرکت گوگل در خبرش به جای شیرینی هندی اعلام کرد کیت کت بود. با توجه به همین همکاری تجاری به نظر می آید که گوگل می خواهد دل مردم بسیاری را بدست بیاورد و از محبوبیت کالاهای نستل نیز برای محبوبیت اندرویدش استفاده کند. البته معلوم نیست حرف کارمند شرکت نستل چقدر موثق باشد و هنوز کسی دقیق نمی داند که این محصول تازه اندروید چه زمانی به بازار عرضه می شود.

 

 

 

منبع : مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: اندرویدکیت کتآبان
[ دو شنبه 1 مهر 1392 ] [ 16:29 ] [ Admin ]

 

گیم استیک گجت کوچکی تحت اندروید است که در جیب جا می ‏شود و می‏ توان با وصل کردن آن به تلویزیون‏ های یو اس بی خور آن را تبدیل  به یک کنسول بازی کرد. شرکت سازنده گیم استیک گفته این گجت تا 29 اکتبر(7 آبان) امسال به بازار می‏ آید. 

چندوقتی است که خبر می ‏آید قرار است کنسول بازی اندروید به بازار بیاید اما حالا به نظر می‏رسد که تا 29 اکتبر(7 آبان) واقعا قرار است این کنسول به بازار بیاید. بعد از کلی تاخیر کنسول کوچک اندرویدی قرار است تا آخر ماه سپتامبر امسال راهی ویترین‌ها شود. طبق آخرین خبرهایی که از شرکت سازنده این کنسول و گروه سازنده Playjam  مخابره شده قرار است این کنسول تا 29 اکتبر امسال عرضه عمومی شود. گیم استیک نسبت به نمونه مشابه ‏اش اویا، کار حمل کنسول را ساده تر کرده، هم کوچک تر است و هم یک دانگل HDMI دارد که به راحتی به کنترولر کنسول وصل می‏ شود. قیمت این گجت هم تنها 80 دلار است که در شمال امریکا و انگلستان فروخته می‏ شود. رئیس گروه Play jam گفته که می‏خواهد کاربری این کنسول را فراتر ببرد و حتی به اسمارت تی وی ها هم وصل شود. Jasper Smith رئیس این گروه گفته:«کاری که می خواهیم انجام دهیم وصل کردن این کنسول به همه اسمارت تی‏ وی‏ هاست. برای این کار هم می خواهیم تا می توانیم بازار را گسترش دهیم و به ده‏ها میلیون کاربر این کنسول را بفروشیم.»

منبع:.مایکت دات آی آر


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: کنسولگیم استیکاندرویدبازار
[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 12:46 ] [ Admin ]
چند وقتی است که خبر آمدن آیفون ۵ اس در بازار دیجیتال جهان می‌پیچد، اما حالا اولین تصاویر این اسمارت فون بر روی اینترنت قرار گرفته است

سایت TechCrunch اولین تصاویر اسمارت فون تازه آیفون را با رنگ‌های تازه‌اش پخش کرده. تا به حال گوشی‌های اپل تنها در رنگ‌های مشکی و سفید به بازار عرضه می‌شد اما حالا رنگ طلایی را هم باید به آن اضافه کرد. گفته می‌شود رنگ طلایی این گوشی به سادگی با لایه گذاری آلومینیوم درخشان روی آن به دست آمده. اما آنهایی که می‌خواهند آیفونشان از طلای خالص درست شده باشد و روی آن جواهرکاری شده باشد دستشان باز است که سفارش دهند. همچنین بابت رنگ تازه اپل که آن را به نوعی فشن کرده است و مد روز کرده کار‌شناسان معتقدند در بازارهای کشورهای آسیایی هم با بازار خوبی روبرو خواهد شد. گفته می‌شود تا دهم سپتامبر یعنی دو هفته دیگر این گوشی رسما وارد بازار می‌شود. این گوشی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد و برای آن دکمه خانه تازه‌ای در نظر گرفته شده. همچنین سیستم عامل آیفون تازه مثل آیفون ۵ که قابل ارتقاست iOS۷ است.

 منبع:مایکت دات آی آر


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: اولینتصاویرآیفونآیفون5اسپخش
[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 12:45 ] [ Admin ]

در یک سوی میدان iOS از شرکت اپل و در سوی دیگر اندروید از کمپانی گوگل ایستاده‌اند. بیایید با استناد به آمار و ارقام دریابیم کدام یک از آنها در بازار دستگاه‌های قابل‌حمل, یعنی انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت و سایر گجت‌ها پیروز بوده‌اند. می‌خواهیم با استناد به آمار و اعداد ببینیم که برنده‌ی رقابت نفس‌گیر میان سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS کدام است؟!

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)آي او اس (اپل)
برچسب‌ها: سیستم عاملاندرویدآی او اس
ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 12:39 ] [ Admin ]
اندروید با هر بار به روز شدن و هر بار که نسخه تازه‌ای از این سیستم عامل به بازار می‌آید نام شیرینی تازه‌ای به خود می‌گیرد. مثلا اندروید 4.4 که آخرین نسخه تا به امروز است شده کیت کت. اما حالا بعدی را هندی‌ها قرار است انتخاب کنند.

به نظر شما اسم اندروید بعدی چیست، باز هم حتما اسم یک شیرینی تازه قرار است داشته باشد. در هندوستان گروهی تشکیل شده که دارند تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا نام اندروید بعدی را بگذارند Ladoo به معنی نوعی شیرینی هندی. شایعه شده بود که آخرین ورژن اندروید قرار است Key Lime Pie نام بگیرد که نام دسری امریکایی است، اما بعد از قراردادی با شرکت نستل قرار شد اسم ورژن جدید اندروید را بگذارند کیت کت که شکلاتی است ساخت این شرکت. همین گروه هندی که حالا می‌خواهند اسم ورژن جدید را انتخاب کنند قبل تر نیز گروهی راه انداخته بودند تا اسم اندروید 4.4 را بگذارند Kaju Katli که شیرینی معروف دیگری در هندوستان است. ورژن های مختلف اندروید از نظر انتخاب نام سرنوشت جالبی داشتند. انوع و اقسام نام شیرینی‌ها روی ورژن‌های مختلف اندروید قرار داده شده‌اند. اولین اندروید در سال 2007 به بازار آمد. بعد از ورژن یک در سال 2009 ورژن‌های تازه‌ای به بازار عرضه شد. اندروید 1.5 Cupcake نام داشت، اندروید 1.6 را دونات صدا می‌کردند. اسم های خوردنی‌های دیگری Eclair، Froyo، Gingerbread، Honeycomb، Ice cream sandwich، Jelly Bean و حالا هم KitKat نام‌های اندروید تا به امروز بوده‌اند.

موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اس
[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 12:7 ] [ Admin ]
دستگاه‌های اندرویدی این روزها در جهان دارند فرمانروایی می‌کنند و پرفروش‌ترین گوشی‌ها و دستگاه‌ها تحت سیستم عامل اندرویداند. اما یکی از دلایل این اتفاق ممکن است اپلیکیشن آی سینکر باشد که دارد کاربران آیفون را به اندروید علاقه مند می کند.

همین هفته پیش که کنفرانس اپل برپا شده بود و کلی سیستم‌های جدید از این شرکت بیرون آمد خیلی‌ها با دیدن iOS7 تصمیم گرفتند بیایند سراغ اندروید که انعطاف پذیر تر و شکل و شمایل بهتری دارد. در واقع اپل در ورژن جدید سیستم‌عامل‌اش تغییر چندانی نداده بود و فقط کمی از نظر ظاهری آن تغییرات جزئی داده شده بود.  این روزها که 79 درصد بازار فروش اسمارت‌فون‌ها تحت سلطه اندروید است به نظر می‌آید این سیستم‌عامل سورس باز مناسب حال خیلی‌ها قرار گرفته و آنهایی که تنوع و زیبایی را بیشتر می‌پسندند به سراغ اندروید می‌آیند. اما اینکه چطور کاربران اپل به سمت اندروید کشیده شده‌اند جای سوال دارد. به نظر می‌آید این اتفاق با استفاده از اپلیکیشن تازه‌ای پیش آمده که اجازه می‌دهد کاربران آیفون فایل‌های آی تونز خودشان را به راحتی به اندروید و گوگل پلی که کاربردی شبیه آی تونز دارد منتقل کنند. این نرم افزار که آی سینکر نام دارد این اجازه را به کاربران می‌دهد تا فایل‌های آیفون خودشان را با اندروید همگام سازی کنند و به سادگی در اندروید بتوان آنها را اجرا کرد. آی سینکر یکی از 50 نرم افزار برتر سال 2013 است و کاربران زیادی با استفاده از این نرم افزار تا به حال فایل های مدیای خود را از آی‌تونز به اندروید منتقل کرده‌اند. 

 

 

منبع:مایکت


موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اس
[ دو شنبه 25 شهريور 1392 ] [ 11:52 ] [ Admin ]

 شرکت اپل را می توان یکی از اولین شرکت های سازنده دوربین دیجیتال در جهان دانست و اما همین شرکت در آینده ای نزدیک قرار است اولین دوربین ترنسپرنت خود را به بازار عرضه کند.
 در این محصول که iCamera نام دارد هیچگونه سنسور نوری وجود نداشته و صفحه نمایش کاملا شفاف است. در این طرح دو عدد پنل وجود دارد  که یکی در قسمت بالای صفحه نمایش واقعی قرار گرفته و یکی در قسمت پایین که به عنوان حسگر نوری عمل کرده و نظارت بر میزان سطح نور را کنترل می کند.
 در این فناوری کاربر هر آن چه را که مشاهده می کند می تواند با میدان دید بسیار بزرگ عکسبرداری کند
 
منبع باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: تکنولوژِیآندروید و آی او اسآي او اس (اپل)
برچسب‌ها: icameraدوربینشفافسیب!
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:23 ] [ Admin ]

از طریق این سرویس نه‌تنها می‌توان جستجو به صورت تک‌واژه انجام داد، بلکه می‌توان یک جمله را از گوگل پرسید و در حقیقت با گوگل صحبت کرد؛ برای نمونه می‌توان سن یا قد یک بازیگر یا خواننده را از گوگل بپرسید. 
 اما حالا گوگل با توجه به اطلاعات زیادی که درباره شخصیت، عادت‌های رفتاری، تکیه‌کلام‌ها و محل زندگی یا کار کاربران خود می‌داند سرویس عجیبی راه‌انداخته است تا کاربران انگلیسی‌زبان گوگل بتوانند در مورد خودشان با موتور هوشمند گوگل صحبت کنند. برای نمونه پروازم سر موعد خواهد بود؟ بسته پستی‌ام کی به دستم خواهد رسید؟ برنامه‌های فردایم چیست؟ یا می‌توانید به گوگل بگویید عکس‌های سفرتان را به فلان جا نشان دهد. در این حالت اگر داخل حساب کاربری خود در گوگل شده باشید، گوگل می‌داند چه شخصی در حال پرسیدن است. از همین رو اگر اطلاعات مربوط به پرواز و کد ردیابی بسته پستی را در حساب گوگل خود داشته باشید، گوگل آن را استخراج می‌کند و اطلاعات لازم را حتی بدون پرسش در اختیارتان قرار می‌دهد.
 این سرویس برای کاربران رایانه‌های رومیزی، تبلت و گوشی هوشمند در دسترس است. از سویی اگرچه این سرویس هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، ولی سرویسی کاربردی برای همه مردم نیست، زیرا کم نیستند کاربرانی که علاقه‌ای به اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی خود با گوگل ندارند.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

موضوعات مرتبط: آندروید و آی او اساندروید (گوگل)
برچسب‌ها: گوگلدرد و دلدرددل
[ دو شنبه 18 شهريور 1392 ] [ 21:18 ] [ Admin ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از وبلاگم خوشتان بیاید.در این جا می توانید از آخرین دانستنیها و مطالب علمی بهره مند شوید.نظرهم یادتون نره ****لطفا به علت بروز بودن وبلاگ به صفحات دیگر هم سری بزنید****
برچسب‌ ها
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

spanstyle { position:absolute; visibility:visible; top:-50px; font-size:15pt; font-family:Verdana; font-weight:bold; color:#cc0000; } BODY { width:100%;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll; } -->

کد حرکت متن دنبال موس . دریافت کد حرکت متن

.

کد کج شدن تصاوير

.
. . .. . .